Omgående ekonomiassistent till deltidsbehov hos inkassobolag!

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 500 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef- och specialistnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Din roll
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent för ett omgående uppdrag som löper året ut. Tjänsten är på deltid, antingen 50 eller 75 %, beroende på önskemål samt med möjlighet till heltid under sommaren om önskemål om det finns. Vår kund är ett inkassobolag med lokaler i centrala Göteborg och du kommer ingå i ett team om fyra personer.

I din roll kommer du hantera mycket transaktioner och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av:

Hantering av inbetalningar samt överinbetalningar från gäldenärer Hantering av klientmedelsredovisnigar Utbetalning till klienter Avstämningar av konton
Vem söker vi?
Vi söker dig som kanske är student och vill kombinera dina studier med arbete eller dig som av någon annan anledning vill arbeta deltid. Vi tror att du har erfarenhet som ekonomiassistent och ser gärna att du tidigare har arbetat med kundreskontra. Du är van att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du är noggrann och strukturerad. Vidare är du en social person som trivs med att ingå i ett team.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson via 031-333 54 88. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka oss din ansökan.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Khera
+46 404 55 19
Malin Vindenberg
+46 8-407 55 20, +46 707-471 59 11
Elisabeth Khera
+46 8 407 59 19
Pernilla Häglund
+46 8-407 55 42, +46 707-647 16 42
Patrik Asperö
+46 8-407 55 41, +46 707-647 16 41
Jannika Skoglund

Tomas Vinnersten

Sebastian Anderson

Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet
+46 040-6655103

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid/Visstid Visstid
  • Publicerat: 3 februari 2017

Besöksadress

Kungsgatan 48B
GÖTEBORG

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024