Områdesansvarig till central marina

Områdesansvarig till central marina

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som områdesansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som till stor del är av administrativ karaktär men även en del praktiska arbetsuppgifter utomhus på anläggningen. Det administrativa arbetet består av uthyrning av sommar- och vinterplatser i marinan, planering av upptagningar och sjösättning samt bemanning av recepetion. Du kommer att ansvara för marknadsföring och skötsel av företagets webbsidor samt de kundutskick som görs. Arbetet sker i ett engelskt system för båtplatsuthyrning och i ekonomisystemet Pyramid. Som områdesansvarig arbetsleder du två marintekniker, ansvarar för anläggningen och alla dess delar så som bryggor och lokaler. Du ska se till att allt fungerar samt att regler och bestämmelser efterföljs.

I din roll som områdesansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ansiktet utåt för marinan mot kunder, samarbetspartners och medarbetare.
- Administrera uthyrning av sommar- och vinterplatser, hantering av kundärenden, marknadsföring och kundutskick
- Ansvarig för anläggningen samt arbetsleda marinteknikerna

Arbetstiderna är förlagda enligt nedan:
Mån-tors 8-17
Fre 8-16

Tjänsten som områdesansvarig är ett konsultuppdrag med start omgående och uppdraget beräknas pågå 1 år.

Om dig
Vi söker dig som som är serviceminded och trivs att arbeta med stort kundfokus. För tjänsten krävs det att du är ordningsam och har förmågan att hantera flera ärenden parallellt samt att fullfölja dem. Du som söker ska ha datorvana med goda kunskaper i officepakten. För tjänsten behöver du kunna svenska och engelska i tal och skrift samt ha en viss båtvana.

Vidare ser vi att du trivs med att  arbeta självständigt samt är ansvarstagande. Du är en problemlösare som driver ditt arbete framåt med hög servicenivå såväl internt som externt. Vidare är du till viss del praktisk lagt och klarar av enklare praktiska uppgifter som kan förekomma på anläggningen. 

Har du kunskaper motsvarande en ekonomiassitent så är det meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
- Serviceminded med stort kundfokus
- Ordningsam, självständig samt ansvarstagande för att lära dig nya saker
- Båtvana och god datorvana.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Linnéa Nyström via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Områdeschef, administratör, kundansvarig, arbetsledare, marina, solna

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2021
  • Ansök senast: 1 maj 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Teamleader B2C

Teamleader B2C

11 juni 2024

Plant Technical Support, Team Lead (51695)

Plant Technical Support, Team Lead (51695)

11 juni 2024

Teamleader på Heltid

Teamleader på Heltid

11 juni 2024

Teamleader på Heltid

Teamleader på Heltid

11 juni 2024