On-site / Tekniker / 1st line / Servicedesk / IT-support / Atea

On-site / Tekniker / 1st line / Servicedesk / IT-support / Atea

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Atea är det svenska landslaget inom IT-infrastruktur och har samlat IT-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Medarbetare som brinner för att vara med och bygga ett bättre Sverige med hjälp av IT, medarbetare som tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. För Atea är det därför viktigt att du, liksom Atea, lever efter dessa värderingar.

Arbetsuppgifter:

I rollen som on-site tekniker kommer du vara ute hos Ateas kunder i Stockholmsområdet för att hantera, leverera och installera IT-utrustning. Du arbetar även med felavhjälpning på plats. Skulle exempelvis en dator, kringutrustning, nätverkskomponent, hårdvara eller mjukvara inte fungerar som förväntat åker du ut till kund och ger support. Du arbetar dagligen i Ateas eller kundernas ärendehanteringssystem där alla ärenden som hanteras ska avrapporteras.

Profil:

• Tidigare erfarenhet av servicerelaterat yrke
• Minst 1 års erfarenhet av teknisk on-site / hands-on / teknisk support
• Gymnasial utbildning inom IT / teknik ses som meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort B och tillgång till egen bil

Vi tror att du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driver ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar du stöter på. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Vi ser att du på ett prestigelöst sätt dig tar dig an ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, teknisk support, tekniker, 1st line, teknik, datorer, installationer, onsite, servicedesk, helpdesk, drift, Stockholm, heltid, Atea, helpdesk, mjukvara, hårdvara, first line support

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Support

Support

13 maj 2024

13 maj 2024

13 maj 2024