Operation Coordiantor till Bring på Bromma flygplats!

Arbetsbeskrivning

Söker du ett jobb där du får kombinera fysiskt arbete med administrativa sysslor? Brinner du för kundservice och är en god kommunikatör? Då är uppdraget som Operation Coordinator hos Bring på Bromma flygplats något för dig!

Om Uppdraget
Bring är Posten Norges varumärke och riktar sig mot företagskunder inom post och logistik i Norden. Företaget består av affärsområden med olika spetskompetens. Vidare är de Nordens fjärde största logistikaktör och den näst största postaktören och fraktar dagligen stora volymer med post, gods, paket och livsmedel inom Norden samt den internationella marknaden. I arbetet på Brings enhet på Bromma flygplats kommer du få arbeta med operativa, fysiska och administrativa sysslor som genomsyras av hög service och stort kundfokus. I tjänsten som Operation Coordinator kommer du att ta emot inkommande gods, etikettera, lasta om och koordinera dessa samtidigt som arbetet innefattar att du kommer att ha administrativa arbetsuppgifter såsom fakturering, tilläggsdebitering, avvikelserapportering, prisberäkningar och övriga administrativa uppgifter. I tjänsten förekommer kontakt med kunder, både företag och privatpersoner, via telefon och mail.

Arbetstiden är måndag-fredag 8–16 och varannan vecka 14:00 -22:00. Från Januari 2018 ändras schema till 6.30-14.30 och varannan vecka 14:00 -22:00.

Om dig
Vi söker dig som har god datorvana och som talar och skriver svenska så väl som engelska obehindrat. Du är serviceminded, kommunikativ och har lätt för att bygga relationer. Vi söker dig som är lösningsorienterad och har god förmåga att arbeta strukturerat i en händelserik miljö.

Stort plus är om du har du erfarenhet av annat arbete på Bromma flygplats eller Arlanda, är utbildad röntgenoperatör för frakt och post eller innehar B-körkort.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Jobbet som Operation Coordinator på Bring är ett konsultuppdrag. Tjänsten som är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos kunden.

Våra kunder finns runt om i Stockholm och är såväl större som mindre företag och de är verksamma inom många olika områden. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Timlön enligt avtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt. De som går vidare efter videointervjun får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Leila Mekidiche på tel: 08-598 981 58.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 december 2017

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Godsmottagare

Godsmottagare

10 april 2024

Erfarna godsmottagare Placering Bålsta

Erfarna godsmottagare Placering Bålsta

9 april 2024

5 april 2024