Operational Support Manager

Arbetsbeskrivning

Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som Operational Support Manager är Du ansvarig för utveckla medarbetare, kundrelationer och vår leverans av support till forskare inom läkemedelsindustrin. Brinner Du för ständiga förbättringar och utmaningar i en föränderlig miljö då är detta tjänsten för Dig!
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
CBRE´s uppdrag är att säkerställa att vår kunds forskare har tillgång till väl fungerande teknisk utrustning. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. Som Operational Support manager är din viktigaste uppgift att supportera och utveckla vårt engagerade supportteam, som arbetar med inköp, kontrakts-förhandlingar, dataanalyser samt utveckling av vårt underhållsystem. I tjänsten kommer du att ha många och nära kundkontakter. Du kommer att ingå i ledningsgruppen, arbeta i nära samarbete med site-ansvarig med att utveckla strategier och planer för utveckling av leveransen men också tillsammans med ansvariga driftchefer, för att skapa effektiva helhetslösningar.
Detta är en ny roll som kommer att formas och utvecklas under en tid, där du själv har stora möjligheter att påverka.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Leda och utveckla den dagliga verksamheten & medarbetare
Leda förändrings- och förbättringsarbete för att etablera tvärfunktionella processer och arbetssätt
Skapa och utveckla goda kundrelationer
God förståelse av och inblick i ERP system (SAP)
Efterlevnad inom kvalitet, hälsa, säkerhet och arbetsmiljö, inklusive rapportering och förebyggande arbetsmiljöåtgärder.
Utveckla och sammanställa rapporter som delas internt samt med kund
Aktivt driva och utveckla strategier för utveckling av leveransen till kund.
Identifiera potentialer till utveckling av affären samt tillväxt.

Du har med dig;
Ledarerfarenhet av såväl direkt personalansvar som vana att leda genom andra
Erfarenhet av förbättringsarbete och processutveckling (Lean)
Relevant utbildning och/eller praktisk erfarenhet inom inköp och affärsutveckling
Erfarenhet av kontraktsförhandlingar och utveckling av relationer med leverantörer.
Vana av att arbeta med investeringsprocesser (CapEx) och inköpsprocesser
God datakunskap inom Officepaketet
Dokumenterad erfarenhet inom ekonomi
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal och skrift
Tidigare erfarenhet av att leda och utveckla en bred och komplex leverans är meriterande

Du är
Kommunikativ i tal och skrift
Strukturerad och har ett öga för detaljer
Ansvarstagande
Bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat
Affärsorienterad
Resultatdriven och bidrar till teamets framgång
Relationsbyggare internt såväl som externt

Vad du får som medarbetare i CBRE
Spännande utvecklings- och karriärmöjligheter i ett företag som är i stark tillväxt
En intressant och varierad arbetsdag i nära samarbete med en kund som är innovationsdriven
Ett globalt nätverk
Kollektivavtal och andra förmåner som främjar ett hälsosamt arbetsliv
En flexibel arbetsplats med en mix av att fysiskt vara på plats och distansarbete

Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor.
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och med placering i Mölndal. Urvals- och intervjuprocess kommer att ske löpande. Din ansökan önskar vi senast den 2022-03-14
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta: Site manager Philip Parks tel +46 730857967.
För den här tjänsten har vi valt våra rekryteringskanaler, varför vi vänligen undanber oss samtal från rekryteringsföretag.
CBRE är världens största kommersiella fastighetskonsultföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2020 23,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom Facilities management, fastighetstekniska tjänster, projekt och rådgivning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 14 mars 2022

Postadress

Rådstugatan 11
LULEÅ, 97238

Liknande jobb


Team Manager

Team Manager

14 maj 2024

Teamledare

Teamledare

15 maj 2024