Operations Coordinator till stockholmsbaserad startup!

Operations Coordinator till stockholmsbaserad startup!

Arbetsbeskrivning

Tycker du också att köer i restauranger är slöseri med tid? Då har vi mycket gemensamt!
Orderhero är en Stockholmsbaserad startup med visionen att digitalisera restaurangbranschen globalt. Bolaget är backat av många kända entreprenörer med intresse av den kommande digitaliseringen.
Vi har idag hjälpt många restauranger att hantera sina köer och ökat sin försäljning och till och med klara sig igenom Coronakrisen. Nu accelererar vi och teamet växer. Vi behöver nu en till engagerad team spelare som ska hjälpa till med alla installationer och jobba nära VD på bolaget.


Om rollen:
I rollen som Operations Coordinator kommer du i den dagliga driften ansvara för kundservice, support och leverans. Rollen är bäst lämpad för dig som är tekniskt lagd och förstår hur viktigt det är med en hög servicenivå.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ansvara för inkommande support-ärenden via telefon och e-mail.
Ansvara för leverans av hårdvara till restauranger
Ansvara för att säkerställa kvalité, drift och underhåll av våra lösningar, göra återbesök och göra undersökningar ute hos kund.
Vissa administrativa uppgifter kan förekomma såsom dokumentation av användarmanualer, supportärenden etc.



Vi tycker om dig som:
Har tidigare erfarenhet av liknande roller.
Är tekniskt lagd eller har tekniskt intresse med vilja att lära sig.
Är analytisk och strukturerad, men det är även viktigt att du har en förmåga att förstå kundens behov.
Är serviceminded med fingertoppskänsla. Service genomsyrar ditt tänk och att du är bekväm med att arbeta med människor.
Är en teamplayer likväl som en självständig medarbetare.
Är en nyfiken problemlösare som kan ta eget ansvar
Att du är prestigelös inför rollen då varje dag kan se olika ut med olika typer av uppgifter.
Att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Är pedagogisk i ditt sätt att tala med kunder.
Att du innehar b-körkort.


Vi tycker om dig extra mycket som:
Har erfarenhet av projektledning.
Har erfarenhet från restaurangbranschen.
Har vana av att arbeta agilt.
Har erfarenhet av att sköta budget, inköp etc.
Tidigare har arbetat med och/eller har intresse för programmering.
Tidigare har arbetat med hårdvara i Android-miljö.
Vana av att arbeta i Microsoft Office-paket och/eller vissa Adobe-program.



För rätt person finns det väldigt goda möjligheter till att växa inom organisationen och vi ser gärna att du är delaktig i bolagets utveckling som till exempel förbättrar befintliga strukturer och processer.
Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Orderhero AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2020
  • Ansök senast: 10 december 2020

Postadress

Narvavägen 12
Stockholm, 11522

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023