Operations Support till kund i norra Stockholm

Operations Support till kund i norra Stockholm

Arbetsbeskrivning

Var med på en spännande tillväxtresa och få möjlighet att arbeta tillsammans med kompetenta och drivna kollegor!

Om rollen
I rollen som Operations Support arbetar du huvudsakligen med att sköta administrationen kring inkommande fakturor inom organisationen och agerar stöd till våra interna avdelningar samt även externt mot våra kunder. Du ansvarar för beräkning och sammanställning av betalfiler och du kommer även besvara kundförfrågningar på mail och telefon. Då rollen är administrativ passar det dig som har ett intresse för siffror och att arbeta i affärssystem. Du kommer arbeta bland annat med Kreditering och hantering av ersättning till kund, svara på inkommande kundärenden, sköta arkivering av kundfakturor, diverse administrativa sysslor såsom hantering av inkommande post, sortering m.m.
Vem är du?
För att trivas i rollen som Operations Support gillar du att arbeta i team där du har kunden i kunden i fokus. Du arbetar med hög kvalitet och agerar ansvarstagande för att fullfölja dina arbetsuppgifter. Utöver detta har du ett öga för detaljer men kan även lyfta blicken och prioritera mellan olika arbetsuppgifter om det skulle behövas. Vi ser gärna att du har

• Har en godkänd gymnasial utbildning
• Har god datorvana och goda kunskaper i MS Outlook och Excel
• Uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift

Du erbjuds
Vill du vara en del av vår kunds spännande tillväxtresa och bidra till fortsatta framgångar samt känner igen dig i rollbeskrivningen ser vi fram emot din ansökan snarast möjligt. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Detta är en tillsvidare anställning med sex månaders provanställning och med önskad start under december.

Kontoret är lokaliserat norr om Stockholm och vår kund erbjuder fina förmåner som sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, gym på kontoret, extra tjänstepension samt förmånsbil. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se eller Kristin Nelson på kristin.nelson@jurek.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2023
  • Ansök senast: 21 december 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023