Operativ Driftledare fastighet och underhåll

Arbetsbeskrivning

Casino Cosmopol är Sveriges enda riktiga casino och ett dotterbolag till Svenska Spel. Vi ska, med fokus på ansvar, skapa upplevelser i världsklass med gästen i centrum. För att överträffa gästernas förväntningar har alla medarbetare casinots servicekoncept, Creating Memories, till sin hjälp och ledstjärna.
Om du vill träffa människor från hela världen och vara en del av en stark gemenskap, kan Casino Cosmopol erbjuda en unik kombination av spänning på jobbet och trygghet i anställningen.

Är du en driftig kompetent person som vill arbeta i en verksamhet som arbetar med underhållning?

Vår verksamhet är öppen för våra gäster alla dagar i veckan, 11.30–05.00 och vi arbetar aktivt med förändringar och underhåll för att våra gäster ska få den allra bästa upplevelsen i vår fastighet som vi själva äger.

Blir du vår nya driftledare kommer du vara den person som planerar och håller ihop drift och underhållsarbeten hos oss, du är kontaktpersonen, såväl intern som externt. Tjänsten är dels operativ dels administrativ och innefattar personalansvar för våra två fastighetstekniker.

Rollen innefattar främst arbete i den dagliga driften av vår byggnad på Kungsgatan 65. Det dagliga arbetet innefattar att åtgärda fel som inrapporteras och planera underhållsarbete. Vidare innefattar tjänsten en administrativ dimension där du agerar beställare, hanterar avtal, fakturor och budgetarbete. Du ansvarar även för att vi följer myndighetskrav inom fastighetsområdet.

För att du ska lyckas i tjänsten tror vi att du har goda kunskaper i fastighetsdrift och underhåll och har arbetat i en liknande roll i några år. Du har tidigare arbetat i en arbetsledande/projektledande position. Du har även agerat kravställare vid upphandling av externa tjänster. Tjänsten kräver körkort och god datorvana. Har du dessutom el behörighet är det meriterande. Erfarenhet från hotell och servicenäringen är även det meriterande.

Vi tror att du trivs i en roll där du är den som ansvarar och koordinerar arbetsinsatserna. Vidare tycker du om att balansera mellan att arbeta praktiskt i driften med att arbeta administrativt och planerande. Då rollen innebär många kontakter såväl internt som med externa leverantörer trivs du i en social position och har en god förmåga att prioritera ditt arbete.

Tjänsten är på heltid/dagtid och din arbetsplats är Casino Cosmopol i Stockholm. Om du har frågor om tjänsten, kontakta Gaming Manager jonas.kenneberg@casinocosmopol.se

Vi sätter värde i trygghet och därför genomgår alla medarbetare en säkerhetsintervju och bakgrundskontroll innan anställning.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Rudqvist

Helena Sigvardsson

Ulrika Ekbohm

Johanna Larsen

Daniel Almstedt
08-7818819
Catarina Sjöbom

Daniel Almstedt
010-120 88 19
Patrik Sundgren

Louise Wikström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Casino Cosmopol AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 23 oktober 2018

Besöksadress

STUREGATAN 11
None

Liknande jobb


16 april 2024

Tekniker till Ljungby lasarett

Tekniker till Ljungby lasarett

27 mars 2024