Operativ inköpare!

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Vi söker för kunds räkning du som vill arbeta som operativ inköpare till ett företag i Växjö. Tjänsten handlar om att kunna säkra de dagliga inköpsstrategierna. Utföra avrop och leveransbeställningar. Inventera och ta fram lokala avtal och samtidigt verka för att köp sker enligt gällande ramavtal. Du bör också ha goda kunskaper i att hantera offerter och reklamationer. Krav på person: Vi söker dig som har någon form av inköparutbildning i botten och gärna 3-5 års erfarenhet inom operativt inköpsarbete. Du bör ha goda kunskaper i att upparbeta nätverk och hålla kontakten med dessa genom en god servicenivå. Som person ska du vara drivande och snabbt kunna hoppa in i ett nytt arbetslag med nya uppgifter. Vänta inte med din ansökan! Rekrytering sker löpande. Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Måndag-Fredag 08-17 Plats: Växjö Ansökan: För att söka tjänsten måste du vara inlagd i vår databas, www.maxkompetens.se. Tryck på "skicka anmälan" och följ instruktionerna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Växjö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 september 2010
  • Ansök senast: 28 oktober 2010

Liknande jobb


4 juni 2024

Junior upphandlare till myndighet i centrala Stockholm

Junior upphandlare till myndighet i centrala Stockholm

7 juni 2024

Business Developer

Business Developer

7 juni 2024

7 juni 2024