Operativ Inköpare - Helsingborg

Operativ Inköpare - Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Är du nyfiken och lösningsorienterad? Har du ett intresse i en hälsosam livsstil? För kunds räkning i Helsingborg söker vi just nu en operativ inköpare. Tjänsten är ett vikariat på ca 1 år.
Om rollen
I rollen som operativ inköpare förväntas du ha ett stort engagemang och ta ansvar för att lösa frågor och problem som uppstår rörande inköpsflödet; detta i samråd med Inköpschefen. Inköpsavdelningen består av tre medarbetare som tillsammans arbetar med att köpa in bra råvaror i rätt tid.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kort- och långsiktig planering av produkterna
Orderläggning och transportbokning
Leveransbevakning
Ekonomisk uppföljning
Uppföljning av reklamationsärenden
Administration



Egenskaper
Som sökande är du en driven, nyfiken och positiv person som vågar tänka utanför boxen. Då det dagliga arbetet innebär mycket samarbete med övriga avdelningar, medarbetare och leverantörer bör du vara samarbetsvillig, flexibel och ha en god kommunikativ förmåga. Du trivs med att ha många bollar i luften och gillar att hitta kreativa problemlösningar. God datorvana och goda kunskaper i det engelska och svenska språket är ett krav. Det är meriterande om du antingen har en relevant utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet (ca 3 års arbetserfarenhet av en liknande roll.
Känner du att du är rätt person för tjänsten? Varmt välkommen med att skicka in din ansökan redan idag. Vi tillämpar löpande urval och alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-personal & rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 29 juli 2023

Postadress

Rådhustorget 10
Helsingborg, 25221

Liknande jobb


7 maj 2024

7 maj 2024

6 maj 2024

Inköpare

Inköpare

6 maj 2024