Operatör till CallCenter

Arbetsbeskrivning

FEXCO koncernen erbjuder globala betalningstjänster i samarbete med marknadsledande partners, innovativt användande av informationsteknik och en överlägsen kundservice. Vi är sedan ett decenium agent åt Western Union, en av världens ledande penningförmedlare. På det nordiska huvudkontoret i Trelleborg finns även vårt multikulturella CallCenter som ger kunder och företag service på över 25 olika språk. Företaget grundades 1981 och har verksamhet i Irland, Storbritannien, Spanien, Förenade Arab Emiraten, Malta, Norden, Australien och USA. Läs mer på www.fexco.se och www.fexco.com Vi söker nu operatörer till vårt CallCenter. Våra öppettider är 8-20 alla dagar och du kommer att schemaläggas under dessa tider. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med kundtjänst Support till våra representanter IT support Allmänna kontorsgöromål KVALIFIKATIONER Gymnasieutbildning eller motsvarande Kundserviceorienterad arbetslivserfarenhet Mycket goda kunskaper i Officepaketet SPRÅKKUNSKAPER: Engelska Svenska Och ett av följande språk: Finska Danska Arabiska Ryska Franska Tyska Norska Turkiska Du ska klara av att lösa eventuella problem både i tal och skrift på nämnda språk.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fexco Money Transfer AB
  • 6 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 30 april 2009
  • Ansök senast: 10 maj 2009

Liknande jobb

2 juli 2009

2 juli 2009