Operatör/telefonist till Securitas ContactCenter

Arbetsbeskrivning

Operatör/telefonist till Securitas Contact Center & Ledningscentral Projektanställning med möjlighet till förlängning(provanställning 6 månader) vi söker även personal för behovsanställning (gärna studenter). Som operatör arbetar Du i Securitas Contact Center och ledningscentral med bla. att förmedla utryckningsbeställningar till väktare via radio och telefon. Dessutom motta telefonsamtal från kunder med olika typer av akuta problem, bedöma och sätta in rätt åtgärd på dessa. Krav: Fyllda 20 år - Behärska svenska språket i tal och skrift - God hälsa och fysik - Psykisk stabilitet - Drogfrihet, ostraffad, ha ordnad privatekonomi - Bli godkänd i för arbetsuppgifterna fastställda utbildningar Väktarerfarenhet är meriterande PC och terminalvana Erfarenhet av kundservice från Contactcenter eller Callcenter verksamhet är meriterande Utbildningsbakgrund: Fullgjord gymnasieutbildning med lägsta betyg Godkänd i svenska språket Goda kunskaper i engelska språket - Ytterligare språkkunskaper är meriterande Personliga egenskaper: Ärlig - Ansvarskännande - Omdömesgill - Serviceinriktad - Praktiskt och tekniskt lagd - Stresstålig - God simultankapacitet - Tekniskt intresserad - God planerings och uppfattningsförmåga. Övrigt: Urvalstest kommer att genomföras på samtliga sökanden som går vidare till steg 2 i urvalsprocessen. Ort: Malmö Tillträde : Snarast efter överenskommelse Arbetstider Dag/Natt Ansöknings Tid: Ansökan oss tillhanda senast 2008-06-30 Ansökan: Hämtas på www.securitas.se under rubriken " Jobba hos oss" (samtliga handlingar som för väktartjänst skall bifogas ansökan)

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010