Oracle eBusiness Suite konsult, Stockholm

Oracle eBusiness Suite konsult, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: 01-maj-2020 - 31-dec-2020
- Ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Den tekniska eBS experten arbetar med systemutveckling och implementerar funktionalitet baserad på fastställda krav. Utveckling av system sker med hänsyn till den planerade/levererade lösningens hela livscykel. I uppdraget ingår även 3:e linjens support.

Kunden söker en teknisk eBS expert med goda kunskaper om standardverksamhetsprocesser i eBS som också snabbt kan tillgodose sig Kundens befintliga verksamhetsprocesser som systemet stödjer.

eBS experten:

- Utvecklar och implementerar lösningar inom specificerad tid och budget samt enligt ställda krav, design och arkitektur.
- Genomför felsökning, isolerar och korrigerar fel.
- Utgör stöd och support till drift och förvaltning av lösningar.
- Utför enhetstester och integrationstester.
- Dokumenterar implementerad funktionalitet.



Genomför intern och extern integration av system.
Levererar enhetsstöd och dokumenterad kod som integrerar med angränsande system.
Levererar relevant dokumentation.

Arbetet bedrivs med agilt arbetssätt i teamstruktur vilket innebär att du ska vara bekväm med agila arbetsmetoder och aktivt bidra till att teamet lyckas med agilt utvecklingsarbete.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Svenska i tal och skrift
- Minst 2 års erfarenhet som Oracle E-Business Suite teknisk expert (AppsTech)
- Minst 2 års erfarenhet av Oracle E-Business Suite
- Minst 2 års erfarenhet av modulerna AR, AP och GL i Oracle E-Business Suite
- Eftergymnasial utbildning inom IT/Ekonomi


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av javabaserad köbaserad integration.
- Minst 1 års erfarenhet av agilt arbete i stor organisation med fler än 500 anställda


Önskemål om personliga egenskaper:

För att vara framgångsrik i detta uppdrag bör du ha mycket god samarbetsförmåga, men också god förmåga att arbeta självständigt. Du bör vara analytisk, strukturerad och stresstålig. Kunden ser gärna att du arbetar proaktivt.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Techbolag inom IT, Energi och Samhällsbyggnad med fokus på ingenjörer, ekonomer, teknologer och jurister.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2020
  • Ansök senast: 5 maj 2020

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb