OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget: Företaget erbjuder sina kunder en heltäckande lösning inom teknisk grundstruktur för kontor.Det kan handla om digitala kopiatorer, AV-utrustning, konferensrum osv.Koncernen består av 4 mindre bolag.Därtill kommer 2 servicebolag och på så sätt skapar man den heltäckande servicen för sina kunder.Man strävar efter att minimera antalet leverantörer för sina kunder. Uppdragsperiod: Start omgående, heltid i 1 månad.Sedan finns det möjlighet för deltid ända till slutet av februari. Arbetstider: 8 - 17, 1 timmes lunch, 40-timmars vecka. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med kund- och leverantörsreskontra. Kompetens: Det är meriterande om du studerar/studerat redovisning på högskolenivå.Du måste kunna debet och kredit.Har du tidigare arbetat som ekonomiassistent är det till din fördel.Företaget använder sig av Visma, men det är inget krav att du ska kunna programmet. Personliga egenskaper: Vi tror att Du är nånstans mellan 25 och 40 år gammal.Du sprider positivism och glädje kring dig.Du har skinn på näsan och är prestigelös.Gruppens mål går före dina egna.Det är högt i tak och Du ska inte vara rädd för kritik. Intresserad?Frågor besvaras av Sinisa Strbac på telefon 08-440 69.