Order Coordinator till Alfa Laval!

Order Coordinator till Alfa Laval!

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ge god service och kanske har du jobbat som Order Coordinator tidigare? Då ska du fortsätta att läsa! Vi söker nu en serviceinriktad Order Coordinator till Alfa Laval för ett konsultuppdrag. Uppdraget är på heltid med start enligt överenskommelse och sträcker sig i 6 månader med chans till förlängning eller anställning hos Alfa Laval. Placeringen är på Alfa Lavals kontor i Tumba. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kl 08.00-16.30 med möjligheter till flex.


Om tjänsten
Som Order Coordinator kommer du att hantera allt från bokning till fakturering av reservdelsorder där Alfa Lavals mål är att leverera rätt produkt med rätt kvalitet i rätt tid till rätt kostnad. Du arbetar med ett stort kontaktnät både internt och externt, bl.a. leverantörer, warehouse, speditörer, Logistic control tower (skeppning och dokumentation). Du är i daglig kontakt med Alfa Lavals kunder/säljbolag via mail, telefon och Skype. Att arbeta med ständiga förbättringar är något som ingår i tjänsten.


Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieexamen helst inom SAM, Natur, Ekonomi eller motsvarande. Meriterande om du har eftergymnasial utbildning. Har du arbetat som Order Coordinator tidigare eller en bakgrund inom serviceyrket eller inom logistik är det meriterande. Du hanterar Officepaketet väl och meriterande om du även kan Movex. Språkligt så har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i så väl tal och skrift då båda språken krävs i det dagliga arbetet.

Som person ser vi att du är självgående, har förmågan att prioritera och fokusera i stressiga lägen och tycker om att arbeta mot deadlines. Vidare är du positiv, lättlärd och lyhörd mot omgivningen. Samtidigt har du lätt för att samarbeta och vill ge kunderna den bästa möjliga kundservicen.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juni 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023