OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett uppdrag som beräknas pågå ca 12 månder söker vi en order-/logistikassistent. Du kommer att arbeta i en rikstäckande koncern inom servicesektorn.Bolagets kunder är både företag, kommun, landsting samt hushåll.Sammanlagt har företaget ca 600 anställda i Sverige. Du kommer att ingå i ett team med 4 personer.Arbetsuppgifterna består i huvudsak av: - Orderregistrering - Planering av transporter och logistik - Avtalshantering - Reklamationshantering, statistik - Fakturering - Kundbeställningar Arbetet innebär många kontakter via telefon och mail med kunder och leverantörer samt internt i övriga landet.Om du är intresserad finns även goda möjligheter att arbeta mer säljinriktat i framtiden.Kvalifikationer Vi söker dig som har högskoleutbildning inom området och dessutom gärna 2 - 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.Ytterligare språk är meriterande och då gärna tyska.Som person är du strukturerad, serviceinriktad, noggrann, ansvarstagande och är van att ta initiativ.Du är positiv och social och trivs med att både arbeta i grupp och självständigt. Uppdraget ska påbörjas snarast. Din ansökan vill vi ha redan idag!Märk din ansökan "Order-/logistikassistent".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson. Om Avanzera Bemanning Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.