Order och kundservicepersonal

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Tjänsten innebär arbete med aktiv kundvård samt hantering av order och förfrågningar från våra distributörer i huvudsak från Latinamerika . All kommunikation med kunder, distributörer och säljbolag sker på engelska och/eller spanska. Visst resande till Latinamerika kan vara nödvändigt, men i begränsad omfattning.

I tjänsten finns utvecklingspotential för fler arbetsuppgifter inom befintlig jobbfunktion, liksom även till andra arbetsuppgifter inom marknadssidan eller inom företaget i övrigt.

Rapportering sker till Regionchefen för Americas, Africa, Middle East and India.


Utbildning/Erfarenhet
Vi söker en person med god datorvana som behärskar engelska och spanska i tal och skrift. Vi tror att du har arbetserfarenhet inom försäljning och orderhantering. Kunskaper i affärssystemet SAP är meriterande.

Personliga egenskaper
Du är en person som gillar att arbeta i en mångkulturell miljö. Vi tror att du har struktur och ordning i ditt arbete, har egen integritet och tvekar inte med att komma med förbättringsförslag och idéer. Lagarbete är naturligt för dig i ditt vardagliga arbete

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning och den är placerad vid företagets försäljningavdelning i Hagfors.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: UDDEHOLM AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 oktober 2010
  • Ansök senast: 29 oktober 2010

Postadress

None
HAGFORS, 68385

Liknande jobb


Kundtjänst/ordermottagare

3 mars 2010