OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som order- och kundsupport hos vår kund blir du en nyckelspelare i teamet och får en varierad vardag där du jobbar nära både kunder, leverantörer och kollegor. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
Registrera och hantera ordrar
Ta fram offerter och följa upp leveranser
Ha löpande kontakt med kunder och ge support
Samarbeta med säljteamet och produktionen för att säkerställa smidiga leveranser
Fakturering och rapportering av avslutade arbeten
Din profil
Det här jobbet passar dig som vill utvecklas i en administrativ roll med mycket kundkontakt. Du behöver ingen lång erfarenhet – vi letar efter dig med rätt inställning!
Vi söker dig som gillar att ha ordning och reda och har en lösningsorienterad inställning. Du trivs i en roll med mycket kommunikation och kontakt med olika personer. I ditt arbetssätt är du nyfiken, lär dig snabbt och gillar att ta egna initiativ.
För att fungera i rollen som order- och kundsupport har du…
Ett intresse för teknik och affärsprocesser
Grundläggande erfarenhet av administration eller orderhantering (från jobb, praktik eller studier)
Flytande svenska och god engelska i tal och skrift
Grundläggande kunskaper i IT och Office-paketet (Word, Excel, Outlook)
Erfarenhet av affärssystemet SAP är meriterande men inget krav
Ansökningsförfarande
Tjänsten är en konsultlösning där du blir anställd på Skill. Tidslinjen för uppdraget är fram till årsskiftet 2025/2026, med chans till förlängning.
Skicka in din ansökan redan idag då urval och tillsättning kommer ske löpande. Du kommer att få återkoppling via mail inom 14 dagar från det att du skickat in din ansökan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl men vid frågor går det bra att kontakta ansvariga rekryterare Hedvig Högström på hedvig.hogstrom@skill.se