Order- och produktionskoordinator

Order- och produktionskoordinator

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person med erfarenhet från en koordinerande arbetsroll? Vill du fortsätta
utvecklas på ett internationellt och familjärt företag? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker en driven order– och produktionskoordinator till vår samarbetspartner som tillverkar köldmedium. I denna roll kommer du att stötta produktionsledaren och platsansvarig i deras dagliga arbete. Detta innefattar bland annat lättare produktionsplanering, dokumentation & rapportering av myndighetsfrågor, tulldokumentation och uppdatering av priser i system. Du kommer att arbeta med innesälj och orderhantering vilket innebär att du kommer ha löpande kontakt med kunder och leverantörer på nationell och internationell nivå. Rollen är bred och varierande där du får möjlighet att utvecklas inom olika områden samt påverka rollens utformning. Till en början kommer tjänsten innebära arbete på plats, men när man är varm i kläderna kommer det finnas möjlighet till arbete delvis på distans.

Start: Omgående. Ansök redan idag, urval sker löpande
Ort: Göteborg
Omfattning: 80% förlagt under dagtid, med möjlighet att bli 100% på sikt

Din profil
Krav:
• God datorvana och erfarenhet av Officepaketet - främst Excel
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet från administration
• Utbildning inom logistik och ledning eller annan liknande utbildning

Meriterande:
• Erfarenhet från affärssystem, gärna Microsoft D365
• Grundläggande kunskaper i tyska, italienska eller något av de baltiska språken
• Erfarenhet av tulldokumentation
• ADR-utbildning

För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du tidigare har arbetat i en koordinerande/administrativ roll. Du kanske tidigare har jobbat som exempelvis transportledare, kontorskoordinator eller tulladministratör. Som person ser vi att du är kvalitetsmedveten, social och lyhörd. Då man arbetar inom flera olika områden är det viktigt att man är strukturerad och kan vara flexibel i sitt arbete inför dagens utmaningar. Det är ett plus om du har lätt för att lära dig och snabbt har möjlighet att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Alla dina blivande kollegor är engagerade och motiverade, så det är viktigt att du besitter dessa egenskaper för att passa in i teamet.

Om LN Personal AB
LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal.

Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LN Personal
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2023
  • Ansök senast: 1 december 2023

Liknande jobb


26 april 2024

22 april 2024

Servicekoordinator

Servicekoordinator

3 april 2024

21 mars 2024