Order till leveransspecialist!

Order till leveransspecialist!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill ta nästa steg i din karriär inom bilbranschen och bli Arvals nästa Buy & Delivery Specialist! Här blir du en del av kärnverksamheten som bidrar till att leverera det bästa mot sina kunder och förare tillsammans med ett engagerat team bestående av specialister. Grunden hos Arval är motiverade medarbetare som vill utvecklas och ta ansvar – är det du?

OM TJÄNSTEN
Arval är ett internationellt och spännande företag inom bil- och leasingbranschen som erbjuder företag operationell fullserviceleasing. Med en av världens mest kända och största banker som ägare, BNP Paribas, arbetar här över 7000 anställda och finns i stort sett över hela världen. Sverigekontoret är beläget i Danderyd nära Mörby centrum och i de nyrenoverade lokalerna finns både restaurang, gym och padelhall.
I rollen som Buy & Delivery Specialist kommer du att använda ditt stora intresse och kunskap för bilar, och ta in uppgifter för att kunna beställa och leverera fordonen till dina kunder. Du kommer själv att få utvecklas, ta dig an nya områden i en snabbt föränderlig bransch. Här får du även möjligheten att lära dig mer om, och vara en del av att driva skiftet mot eldrift som är allt viktigare inom branschen.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Köpa in fordon åt kund
* Följa upp beställningar fram till leverans
* Skräddarsy leveranser utifrån kundens och förarens behov
* Hantera övriga förarrelaterade tjänster för att säkerställa kundnöjdhet
* Förhandla pris för fordon
* Följa upp med återförsäljare och förare för att allting ska vara korrekt inför leverans


VI SÖKER DIG SOM


* Har goda kunskaper och stort intresse för bilar och bilbranschen
* Har erfarenhet som bilsäljare, inköpare eller från leasingbranschen
* Har vana att arbeta från order till leverans
* Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
* Har goda kunskaper i Microsoft Office


Det är meriterande om du har
- Har en relevant eftergymnasial utbildning
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Kvaltetsmedveten
- Problemlösande

Extra information:
- Vi kommer att genomföra tester i denna rekryteringsprocess - ett personlighetstest och ett logiskt problemlösningstest
- I denna process kommer vi genomföra en bakgrundskontroll

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2024
  • Ansök senast: 2 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024

INKÖPARE

24 april 2024

Category Manager

Category Manager

24 april 2024