OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker till vårt huvudkontor i Stockholm: Orderadministratör Är du en handlingskraftig orderadministratör med en utpräglad känsla för service? Arbetsbeskrivning: Dina arbetsuppgifter som orderadministratör består i att du tar emot order från våra kunder, lägger in nya kunder i Visma, skickar ordererkännande till kund och informerar om eventuella leveransändringar.Vidare jobbar du nära säljteamet med att svara på leveransfrågor, samt samarbetar med ekonomi- och logistikavdelningen.Dina viktigaste ansvarsområden är kundorderhantering och att vara kundens kontaktperson vid order- och leveranstidsfrågor.Du ingår i ett logistik-/orderteam med 4 personer. Kompetenskrav: För att lyckas i arbetet krävs att du har någon form av eftergymnasial utbildning, gärna inom försäljning eller administration, och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, med fördel inom livsmedelsbranschen.Som person är du noggrann, flexibel och prestigelös.Du har en mycket god känsla för vad service innebär och strävar efter att bemöta kunden på bästa sätt.Vidare ser vi gärna att du trivs med att arbeta i högt tempo och är lite av en problemlösare.Utmärkt engelska är nödvändigt, liksom att du är en mycket van användare av MS Office, samt har arbetat i affärssystemet Visma. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse.Stämmer detta in på dig?Märk din ansökan med Orderadministratör.Eventuella frågor om tjänsten besvaras via e-mail.Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.