Orderadministratör, Älvsjö

Orderadministratör, Älvsjö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av order, kundservice och fakturering i M3/Movex? Vill du arbeta cirka en månad över jul och nyår hos vår kund med kontor i Älvsjö? Sök gärna idag!

Nu söker vi en order och kundservicemedarbetare till vår kund inom livsmedelsbranschen som kan täcka upp över julledigheten. Du arbetar självständigt och tar eget ansvar och kan komma att arbeta ensam på arbetsplatsen. Du har kontakt med kunder över mail samt fakturerar och lägger in ordrar i systemet. Även tullhantering förekommer. 



Ansvarsområden
Arbetsuppgifter:
Lägga in ordrar i affärssystemet M3/Movex
Svara på mail från våra kunder
Daglig fakturering av kundordrar
Allokera ordrar till lager
Tullhantering


Arbetstider
Start v 50 fram till v  2 (ingen möjlighet till förlängning)
Arbetstid: Vardagar kl 8-16.30
Plats: Älvsjö


Kvalifikationer
Kvalifikationer:
Erfarenhet av orderhantering, kundservice och fakturering
Erfarenhet av affärssystemet M3/MOVEX
Officepaketet
Svenska/engelska i tal och skrift
Självständig och eget ansvar
Kan arbeta alla dagar mellan v 50 tom v 2 (exkl röda dagar)

Meriterande:
Erfarenhet av tullhantering


Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-11-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023