OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 400 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. För vår kunds räkning söker vi nu en noggrann och flexibel orderadministratör. Tjänsten som är en deltidsanställning på 70%, inleds med en anställning på Kontorsfixarna men kan på sikt övergå i anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter: I nära samarbete med ansvarig på ekonomiavdelningen, fungerar du som spindeln i nätet genom att via kontroll och flera interna kontakter, tillse att orderhanteringen fungerar optimalt. I dina arbetsuppgifter ingår även att kontrollera och attestera leverantörsfakturor samt att vara behjälplig med allmänt förekommande administration. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande och minst två års erfarenhet av närliggande arbetsuppgifter. För tjänsten krävs vana av att arbeta i större affärs-/ekonomisystem och du hanterar Officepaketet väl. Som person är du noggrann och ansvarstagande och stimuleras av att metodiskt och effektivt arbeta med siffror och detaljer. Eftersom tjänsten är utåtriktad, är det en förutsättning att du är du serviceinriktad, flexibel och positiv. Låter ovanstående intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200