Orderadministratör för kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB Om företaget För kommande uppdrag söker vi erfarna orderadministratörer både för vår uthyrningsverksamhet och för framtida rekryteringsuppdrag. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med traditionell orderadministration och även ha en hel del kundkontaker. Ditt ansvarsområde kan bli att sköta hela processen kring orderadministrationen samt informera kunder gällande produkter och vid eventuella leveransändringar. Kvalifikationer För att du ska trivas och vara framgångsrik i denna roll tror vi att du har vana av liknande arbetsuppgifter och god koll på hela orderflödet. Utöver en bred datakunnighet i Officepaketet har du erfarenhet av orderhanteringssystem, och har gärna jobbat i något större orderprogram som Logistics eller Cobra tidigare. Då tempot periodvis kan bli väldigt hög på en orderadministratör är det därför viktigt att du är stresstålig och arbetar noggrant. Vidare har du ett trevligt och prestigelöst sätt och är självklart ansvarstagande med en god social kompetens. Övrigt Nämn i din ansökan vilka tidigare orderprogram du har arbetat i.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Brolin
070-663 99 26

Sammanfattning

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Kundtjänst/ordermottagare

3 mars 2010