Orderadministratör / innesäljare / administratör

Orderadministratör / innesäljare / administratör

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Bravura söker för företags räkning orderadministratör och du kommer vid inledande samtal att få reda på vilket företag det är.

Arbetsuppgifter:

I rollen som orderadministratör är du en viktig del av företagets säljfunktion. Som orderadministratör ingår det att stötta säljarna i deras dagliga arbete exempelvis innebär det att ansvara för säljväxeln och inkommande mail från kunder. Rollen innebär även att registrera orders i affärssystem och följa processen och säkerställa en intern leverans från sälj- till leveransfunktionen. Vidare har du ansvar över de verktyg som säljavdelningen använder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Har arbetat inom serviceyrken och med administration tidigare
• Tekniskt intresse
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda datavana och kunskaper i Officepaketet
Meriterande
• Har arbetat i ett CRM-system och affärssystem

För att vara framgångsrik i rollen som orderadministratör så ser vi att du är en strukturerad och noggrann person samt har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. Då du arbetar mot företagets säljare och har kontakt med kunder, ser vi att du är en social person som trivs med att leverera god service.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderadministratör, säljkoordinator, Infometric, innesäljare, koordinator, administratör, order, sälj, försäljare, Account Manager, heltid, Stockholm, system, IT, sälj, service, kundservice, mail, kunder, telefon, service

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2021
  • Ansök senast: 8 november 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023