Orderadministratör / koordinator till SKT

Arbetsbeskrivning

Orderadministratör/ koordinator till SKT

Är du en serviceinriktad person som vill arbeta med administration, kundkontakt och internservice? Läs vidare!

Om tjänsten

I rollen som orderadministratör/koordinator hos Skandinavisk Kommunalteknik (SKT) kommer du att bli en del av ett back office team på tre personer som arbetar nära tillsammans med varierande arbetsuppgifter. Rollen innebär mycket kundkontakt och att vara allmänt behjälplig till övriga avdelningar på företaget.

Arbetsuppgifter innefattar att hantera inkommande samtal, orderläggning, fakturering och löpande administration kopplat till detta. Du kommer även hjälpa kunder kopplat till avtal/offerter. Utöver detta har du mycket kontakt med de olika avdelningarna internt (t.ex. logistik, ekonomi och projektledare) och är spindeln i nätet mellan dessa.

Här kommer du in i en omväxlande roll i ett stabilt bolag med familjär känsla, där du har möjlighet att påverka och växa i din roll.

Placeringsort: SKT:s huvudkontor i Täby.
Tillträde: Snarast möjligt, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid. Arbetstid mån-fre kl.08.00 - 16.30.
Du kommer bli anställd som konsult hos Maxkompetens första 6 månaderna för att sedan gå över i en tillsvidareanställning hos SKT.

Din profil

Vi söker dig som är öppen, positiv och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Vi ser gärna även att du är prestigelös och tar i där det behövs. I och med att rollen innebär en del kundkontakt bör du ha lätt för att prata med människor och drivs av att ge bästa möjliga service. Har du erfarenhet inom administration eller kundservice är det meriterande, men det är inte ett krav. För denna tjänst kommer dina personliga egenskaper väga tungt.

Välkommen med din ansökan!
Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum.

Om kunden

SKT är Skandinaviens största leverantör av lösningar för tryckavloppssystem och är specialiserade på att skräddarsy och leverera tryckavloppslösningar till kommuner, samfälligheter och enskilda anläggningar. Vi erbjuder tjänster och produkter inom tryckavlopp; rådgivning, projektering, byggledning samt komponenter och material för tryckavloppssystem och närliggande områden såsom vattenförsörjning.
Lär mer på vår hemsida https://kommunalteknik.se/ .

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2021
  • Ansök senast: 26 februari 2021

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Vikariat BACK OFFICE

Vikariat BACK OFFICE

17 januari 2022