Orderadministratör, Segeltorp

Orderadministratör, Segeltorp

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av orderadministration, försäljning, kundservice och/eller montör? Vill du arbeta med att supportera kunder inom el och grossistbranschen? Sök idag!

Nu söker vi en person till vår kund inom import och grossist med kontor i Segeltorp söder om Stockholm där huvudprodukterna är kabel, kabeltillbehör och kontaktdon. Kunden har ett omfattande lager och kunderna är främst tillverkande industri och elgrossisterna.

Plats: Segeltorp, Huddinge
Omfattning: Heltid, kontorstider
Start: Omgående alternativt efter sommaren och i 6 månader till att börja med med stor chans till förlängning eller övertag direkt till kund
Arbetsgivare: Randstad AB

Ansvarsområden
Arbetet innebär i huvudsak:
Kundkontakter främst via mejl och telefon där du vägleder kunden beträffande priser, leveranstider och produkternas tekniska egenskaper efter genomgången intern produktutbildning


Du kommer att hantera förfrågningar och offerter samt beställningar med tillhörande kringfrågor såsom specifikationer, godkännanden etc.


Kvalifikationer
Erfarenhet av en roll som orderadministratör, försäljare, kundsupport alternativ installatör/montör
Gymnasial utbildning 
Kommunikativ, social och självgående
Svenska och engelska flytande i tal och skrift
Systemvan och Officepaketet


Som person är du en problemlösare, du har förmågan att på egen hand söka information och upprätthålla kommunikation på kort och lång sikt med både kunder och leverantörer i mindre projekt. Vidare är du kommunikativ, social, framåt och har förmågan att arbeta självständigt.

Meriterande:
Utbildning inriktad mot försäljning alternativt el/teknik


Ansökan
Sista ansökningsdag 2022-05-30. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2022
  • Ansök senast: 30 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023