OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OFFICE Management koncernen har sedan starten 1993 kontinuerligt expanderat sin verksamhet!Idag är vi ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö & Uppsala.Vi arbetar inom fem affärsområden och erbjuder lösningar inom kopiering/skrivare, IT-drift, AV-utrustning/videokonferens, telekommunikation och operatörstjänster.Vi arbetar med marknadsledande varumärken i en organisation som påtagligt innehåller "driv", framåtanda och gemenskap!För mer information se www.officemanagement.se Vi söker nu en orderadministratör med arbetsuppgifter såsom orderinläggning, beställningar från leverantörer, samt dokumenthantering.Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med både säljare och leverantörer.Tjänsten erbjuder stimulerande arbetsuppgifter i ett företag under expansion.Du kommer att trivas om du drivs av att utvecklas som person tillsammans med kunderna och företaget. Vem är du?Vi tror att du" i ryggen" har en ekonomisk utbildning.Du är en person som förstår utmaningen i att hitta lösningar.Du har "skinn på näsan" samtidigt som du är "smidig" och ödmjuk.Då arbetsbelastningen periodvis är hög önskar vi även att du har möjlighet att vid dessa tillfällen har möjlighet till att arbeta övertid. Vi arbetar i en värld där tempot är högt!Det innebär att du som person måste trivas med att "stå längst ut på berget, när det blåser som hårdast".Du förstår innebörden av god service, högt engagemang och tålamod.Drivs av att vara en viktig del i vår fortsatta framtida utveckling.Du har mycket god förmåga att kommunicera och samarbeta med andra, både inom och utanför företaget.Du bör även vara kreativ men också strukturerad i ditt arbetssätt. Vi ser inte en rekrytering som något tillfälligt, utan söker dig som vill utvecklas långsiktigt! Märk din ansökan Order (OBS!Då vi arbetar med flera rekryteringar parallellt uppskattar vi om du redan i ämnesraden anger vilken tjänst du söker).