Orderadministratör sökes

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


SW söker för kunds räkning en Orderadministratör. Uppdraget är på 75 % med start omgående och sträcker sig fram till sista augusti. Vår kund är ett internationellt företag med huvudkontor i tyskland som sitter i lokaler i Skärholmen. På kontoret sitter 12 medarbetare och du välkomnas in i en härlig stämning.  

Tjänstebeskrivning
I rollen som Orderadministratör kommer du att hantera inkomna förfrågningar samt ta emot order via både mail och telefon. Du kommer att ansvara för administration av dessa i företagets olika system. I din roll ingår även en mindre del hantering av vår kunds fysiska lager. 

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en Gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete med liknande uppgifter inom orderhantering, lager och service. Vidare har du goda dator och systemkunskaper och du uttrycker dig väl i tal såväl som skift på både svenska och engelska, talar du tyska är detta meriterande. 

 Som person är du positiv och serviceminded. Du är flexibel och tar snabbt och med lätthet till dig nya arbetsuppgifter. Vidare har du ett noggrant och strukturerat arbetssätt.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start omgående och sträcker sig fram till sista augusti, med anställning hos SW. Efter detta finns eventuell möjlighet till en kortare förlängning hos vår kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult
Anette Skantz på 08-407 55 66.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Timlön
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 11 juni 2015

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024