Orderadministratör till företag i Stockholm

Orderadministratör till företag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Just nu söker vi en orderadministratör med känsla för service. Här erbjuds du en kundfokuserad roll på ett spännande företag i Stockholm. Detta är rollen för dig som vill arbeta i en roll som både är administrativ och social!

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.


Arbetsuppgifter
Som orderadministratör arbetar du i en roll med fokus på service och struktur. Du och dina kollegor supportera kunder via telefon och mail och dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att administrera ordrar och sköta andra administrativa uppgifter. Vidare har du stora kontaktytor i din roll, både externt med kunderna och internt med företagets säljare.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna i en liknande roll.
- Har god teknisk förmåga
- Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket

Känsla för service, kommunikativ förmåga och intresse för administration är viktiga egenskaper för denna roll. För att trivas på företaget och i rollen tror vi att du är en person som drivs av utmaningar och som brinner för att leverera goda resultat. Du är en person som inte räds för att lyfta luren, som gärna kommer med input och som trivs i en social miljö. Vi tror även att du är en social person som tycker om att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system.


Övrigt
Detta är ett visstidsuppdrag på 1-2 månader med start 1/9. Du blir anställd av oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos kund. Arbetstiderna är 8-16.30.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00 eller lisa.hagglund@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 augusti 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023