Orderadministratör till globalt bolag

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

SW söker för kunds räkning en orderadministratör till avdelningen för Supply & Category Management med placering i trevliga lokaler i Lindholmen. Vår kund är ett globalt företag med över 12 000 medarbetare och är ledande leverantör inom massa-, pappers- och energiindustrin.

Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som orderadministratör arbeta i en bred tjänst med beställningar och inköpsorder samt fakturahantering. Dina arbetsuppgifter innefattar att administrera fakturor, göra avtal samt förbereda och skicka inköpsorder för godkännande. Du skapar projektorders i ERP och säkerställer att samtlig information för att göra beställningen finns. Övriga administrativa arbetsuppgifter kan komma att förekomma. I din tjänst arbetar du nära dina kollegor på order och inköpsavdelningen samt med produktion.

Lämplig bakgrund
Du har några års erfarenhet av administrativt arbete och har med fördel arbetat mot order och inköp sedan tidigare. Du har ett sinne för siffror och god ekonomisk förståelse för att hantera priser, avtal och kontrakt. Vidare har du lätt för att sätta dig in i nya system och behärskar såväl svenska som engelska obehindrat i både tal och skrift.

Som person är du positiv, strukturerad och ansvarstagande. Du trivs i en självständig roll samtidigt som du tycker att teamet är viktigt för din trivsel på arbetet. Du är förtroendeingivande och ödmjuk och kommer gärna med förslag på lösningar. Har du dessutom ett positivt och flexibelt förhållningssätt och trivs i en tjänst med brett kontaktnät kan du vara rätt person!

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Dagtid flex Löpande
  • Publicerat: 7 februari 2017

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023