Orderadministratör till internationell kund i Malmö

Orderadministratör till internationell kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Skulle du beskriva dig själv som strukturerad, kommunikativ och samarbetsvillig? 
Har du erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö där ingen dag är den andra lik? 
Då kan vi ha den perfekta tjänsten till dig!

Just nu söker vi nämligen efter en orderadministratör till vår kund i Malmö. 

Ansvarsområden
I tjänsten som orderadministratör kommer du att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer dagligen att ha kontakt med både nationella och internationella kunder. 

Arbetsuppgifterna kommer främst att vara: 
koordinera mottagning och returer av ordar
administrera och koordinera felsökningar av produkter
administrera rapporter till kunder 


Tjänsten innebär ett nära samarbete både med kunder, tekniker och leverantörer. Du som person behöver därför ha starka kompetenser i kommunikation och samarbetsvillighet. 

Arbetstider
Tjänsten är ett konsultuppdrag och omfattningen för uppdraget är heltid. Tjänsten sträcker sig initialt över 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. 

Kvalifikationer
Krav för tjänsten: 
Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift 
Goda kunskaper i Ms Office
Erfarenhet av arbete  i SAP 

Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst sedan tidigare. 



Ansökan
Lämna din ansökan senast 31 januari.  Då tjänsten har tillsättningen omgående kommer vi att hålla i intervjuer löpande, sök därför tjänsten gärna redan idag.  

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 21 februari 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


14 maj 2021

14 maj 2021

System Designer Product Sales

System Designer Product Sales

14 maj 2021