Orderadministratör till Örebro

Orderadministratör till Örebro

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har erfarenhet från administrativt arbete och trivs att arbeta med orderhantering? Har du bra samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team? Trivs du samtidigt i en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den personen som passar till tjänsten som administratör i Glanshammar!

PerformIQ söker för kunds räkning en person som kan arbeta administrativt med inriktning mot orderhantering. I rollen som administratör kommer du att arbeta som stöd till administrations- och ekonomiteamet.

I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Agera stöd till administrations- och ekonomiteamet
• Administrera dokumentation och avvikelser

Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med administration. Det är meriterande om du har arbetat med administration, orderhandläggning eller service tidigare. Det kommer innefatta enklare uppgifter inom administration så vi tittar mer på rätt person med rätt egenskaper. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och har ett problemlösande mindset.

För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i svenska i tal och skrift
• Allmänt god datorkunskap
• Allmänt god IT-kunskap och förmåga att snabbt lära sig nya system

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 3-6 månader
Arbetstid: Kontorstider, måndag - fredag
Plats: Glanshammar

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Bergström via helena.bergstrom@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023