Orderadministratör till People's Choice

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Är du en person som gillar när det händer saker och när ingen dag är den andra lik? Är du en som faktiskt levererar upp till klassikern att gilla att ha många bollar i luften? Vill du jobba med varumärken så som Celsius, Fast Sports Nutrition och CocoVi? Då har du hittat rätt!

Tjänsten
Du kommer att arbeta i en stimulerande företagskultur där det är högt i tak och där verksamheten genomsyras av öppenhet, delaktighet och förankring. I rollen som orderadministratör kommer ditt huvudansvar komma att ligga kring orderhantering, ordermail, prisadministration men även ansvarig för inkommande samtal från kunder samt viss fakturering. Idag har bolaget en person som jobbar i denna roll men de är nu i behov av en person till som kan komma in och stötta upp och avlasta under en period framöver. På kontoret på Kungsholmen sitter idag ca. 25 personer med olika fokusområden såsom sälj, marknad och ekonomi. Detta avser ett konsultuppdrag på 3 månader initialt med start omgående. 

Arbetsuppgifter
Som orderadministratör hos People´s Choice har du bland annat att stötta upp kring:

• Orderadministration
• Prisadministration
• Hantera inkommande telefonsamtal och mail
• Viss fakturahantering
• Hantering av reklamationer och krediteringar

Kvalifikationer

• Du har en god administrativ förmåga
• Du har erfarenhet och lätt för att sätta dig in i nya system
• Gärna erfarenhet av orderadministration/kundservice
• Snabblärd, noggrann och ansvarsfull

Personligt
För att trivas i denna roll är du serviceinriktad, nyfiken och har en god samarbetsförmåga. Du är driven, gillar att arbeta administrativt samt att vara delaktig i flera olika processer. Vidare tar du gärna egna initiativ och är flexibel inför nya situationer och arbetsrutiner. Du trivs att arbeta i högt tempo i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik.

Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Sökord: orderadministration, administratör, koordinator, inköp, order

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Konsultuppdrag på 3 månader till en början. Heltid, kontorstider, 40h/v. Start: omgående, eller så snart som möjligt.
  • Publicerat: 22 mars 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023