Orderadministratör till Samsung i Stockholm, Kista

Orderadministratör till Samsung i Stockholm, Kista

Arbetsbeskrivning

Är du en van administratör som har goda kunskaper i Excell? Vill du få chansen att få in foten på ett globalt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Då är detta rätt jobb för dig!

Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående för att fortsätta tills april 2021. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in ditt CV.


Om tjänsten
Just nu söker vi en strukturerad och initiativtagande orderadministratör till Samsung i Stockholm! I denna roll kommer du att ansvara för ett brett utbud av administrativa och affärsstödjande uppgifter. Du kommer att stödja Samsungs kunder med orderhantering och prisinformation. Du kommer även att vara behjälplig med leveransinformation, prognoser och uppdateringar som rör Samsungs externa kunder. Utöver detta kommer du tillsammans med dina kollegor kontinuerligt arbeta för processutvecklingar för att sköta orderhanteringen på ett smidigt och effektivt sätt.

Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administration, gärna inom logistik och orderhantering. Krav för tjänsten är goda kunskaper i Excell, och har du även erfarenhet av att jobba i SAP ses detta som meriterande.

Då stor vikt läggs hos dig som person ser vi att du har en hög arbetsmoral, är öppen och social med ett driv att vilja göra ditt bästa. Du har lätt för att ta egna initiativ, och tycker det är roligt att ha mycket att göra. Du har ett sinne för ordning och struktur, kanske är du familjens/gruppens ”fixare” och tycker det är roligt att organisera, planera och strukturera. Då rollen innebär viss kontakt med Samsungs kunder är du social och kommunikativ, där du på ett enkelt sätt kan kommunicera via både telefon och mail.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • max 10 dagar
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2020
  • Ansök senast: 26 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023