Orderadministratör till Swerock i Västerås

Orderadministratör till Swerock i Västerås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta hos en av Sveriges största leverantörer av material och tjänster till bygg- och anläggningsbranschen? Swerock söker nu efter en orderadministratör till sin anläggning i Västerås. Det är ett konsultuppdrag som till en början sträcker sig över sommaren med möjlighet till förlängning om behovet kvarstår.  

I rollen kommer du till största del att ta emot inkommande samtal och ordrar från både företag och privatpersoner som ringer för att hämta eller lämna last. I rollen finns utrymme för utveckling och man får vara del av ett härligt och glatt team med högt i tak.
Tjänsten är heltid, måndag till fredag med start omgående. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Du kommer tillsammans med fler medarbetare vara en av de som tar emot inkommande samtal och ordrar. För att lyckas i rollen behöver du vara serviceinriktad samt ha förmågan att ha många bollar i luften. I rollen ingår det även att vara en stöttande funktion till andra interna medarbetare. 

Kvalifikationer
 För tjänsten behöver du ha följande kvalifikationer:


Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
Goda datakunskaper
Körkort B 

Det är meriterande med tidigare erfarenhet inom bygg- och anläggningsbranschen, ordermottagning samt god lokalkännedom inom Västeråsområdet. Personlighetsmässigt är du social och trivs att arbeta i team. Du trivs med högt tempo och vill gärna utvecklas och lära dig nya uppgifter. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sker senast 2022-05-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Anna-Li Eklund, Konsultchef. 

Om företaget
Grus- och bergtäkter nära dig
Vi är en av landets största leverantörer av grus- och bergmaterial med över 200 täkter. Närheten till dig som kund innebär snabba och säkra leveranser, av rätt produkter i rätt tid med jämn och hög kvalitet. För en ännu enklare hantering kan du överlåta till oss att planera och samordna dina transporter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 6 juni 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör - EY Stockholm

Administratör - EY Stockholm

9 maj 2024

Document Controller

Document Controller

9 maj 2024

Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024