Orderdesk

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu dig som vill ha ett mycket utvecklande arbete i ett snabbt växande företag i norra Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av mottagning av order samt kontakt och support mot svenska kunder. Sälj och marknadssupport. Kvalifikationer: Arbetet kräver att du har gymnasieutbildning. Erfarenhet av kundtjänst/innesäljare samt inblick i SAP är meriterande. (Ej krav) Personliga kvalifikationer: Du är en engagerad, självgående och serviceorienterad person som är van att ha telefonen och datorn som arbetsredskap. Vi söker i första hand manliga sökanden för jämnare fördelning i gruppen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 juli 2008
  • Ansök senast: 10 augusti 2008

Liknande jobb


11 februari 2010

Ordremottaker søkes!

23 mars 2010