Orderdesk - Dansktalande

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu dansktalande personal till orderdesk. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av mottagning av order samt kontakt och support mot danska kunder. Kvalifikationer: Vi söker dig som talar och skriver danska flytande. Arbetet kräver att du har gymnasieutbildning. Erfarenhet av kundtjänst/innesäljare är meriterande. Personliga kvalifikationer: Du är en engagerad, självgående och serviceorienterad person som är van att ha telefonen och datorn som arbetsredskap.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 15 april 2008
  • Ansök senast: 15 maj 2008

Liknande jobb


Kundtjänst/ordermottagare

3 mars 2010