OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aptera AB är ett lokalt företag som funnits sedan 1984 och vi arbetar med Bemanning och Rekrytering inom tjänstemannaområdet i Göteborgsregionen. Vi är nära och lyhörda både i våra personal- och kundrelationer. För oss är kunden och vår personal det centrala och viktiga när vi matchar uppdrag och personer mot varandra. HYRA-REKRYTERING Vi söker just nu en medarbetare till en av våra kunder. Du kommer att arbeta som orderhanterare (70%) och som ekonomiassistent (30%). Dina arbetsuppgifter innebär: -Orderhantering -Fakturering -Kontakt med speditörer -Se till att transporter, frakter kommer iväg bl a via båt och flyg -Hantering av exportdokument -Dagligen använda engelska språket i tal och skrift -Kundreskontra -Leverantörsreskontra Dina meriter: -Erfarenhet från export -Erfarenhet från skeppning och tillhörande dokument -God engelska i tal och skrift -Meriterande är kunskaper i tyska språket Tillträde kan ske från v. 31 eller senare enligt ö.k. mellan sökande och kund. Skicka oss gärna ditt CV och informationsbrev så tar vi kontakt med dig.