Order/ekonomi

Arbetsbeskrivning

Aptera AB är ett lokalt företag som funnits sedan 1984 och vi arbetar med Bemanning och Rekrytering inom tjänstemannaområdet i Göteborgsregionen. Vi är nära och lyhörda både i våra personal- och kundrelationer. För oss är kunden och vår personal det centrala och viktiga när vi matchar uppdrag och personer mot varandra. HYRA-REKRYTERING Vi söker just nu en medarbetare till en av våra kunder. Du kommer att arbeta som orderhanterare (70%) och som ekonomiassistent (30%). Dina arbetsuppgifter innebär: -Orderhantering -Fakturering -Kontakt med speditörer -Se till att transporter, frakter kommer iväg bl a via båt och flyg -Hantering av exportdokument -Dagligen använda engelska språket i tal och skrift -Kundreskontra -Leverantörsreskontra Dina meriter: -Erfarenhet från export -Erfarenhet från skeppning och tillhörande dokument -God engelska i tal och skrift -Meriterande är kunskaper i tyska språket Tillträde kan ske från v. 31 eller senare enligt ö.k. mellan sökande och kund. Skicka oss gärna ditt CV och informationsbrev så tar vi kontakt med dig.

Sammanfattning

Liknande jobb


16 juli 2010

19 juli 2010

LYFT/PERSONALMAN

19 juli 2010

19 juli 2010