Orderhandläggare till bolag inom vitvarubranschen

Orderhandläggare till bolag inom vitvarubranschen

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av kundkontakt och av att ge god service och support? Är du en strukturerad och administrativ person som trivs med att arbeta i grupp? Academic Work söker en orderhandläggare till ett företag inom vitvarubranschen. Här blir du en del av ett team med högt i tak där man hjälper varandra. Har du erfarenhet av
kundservice sedan tidigare och vill ta dig an din nästa utmaning hos ett bolag som arbetar med högkvalitativa produkter? Om du dessutom kan börja omgående kan du vara den vi söker.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en orderhandläggare till vår kund. Här blir du en del av ett glatt team och du kommer att fokusera på kundservice och administration.

Detta är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är långsiktigt. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Som orderhandläggare hos detta företag spelar du en viktig roll för deras högt satta mål för kundnöjdhet. Du arbetar med telefonen och datorn som huvudsakliga arbetsredskap. Dina främsta arbetsuppgifter är att hantera inkommande mail och telefonsamtal från deras återförsäljare och slutkunder gällande i huvudsak löpande orderhantering, leveransfrågor, pris- och produktinformation men också andra
typer av serviceärenden. Du arbetar i en supportfunktion där du finner lösningar åt kunden. Även order av reservdelar och tillbehör förekommer. Utöver detta tillkommer även viss ekonomiadministration i rollen, såsom justering av fakturor.

Rollen passar dig som tycker om att göra självständiga bedömningar och som trivs med att ta ett stort eget ansvar. Företaget arbetar i affärssystemet SAP och använder dagligen MS Office.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en gymnasial utbildning


* Har tidigare erfarenhet från en roll inom order, kundservice och/eller kundsupport
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift


Det är meriterande om du


* Har ett tekniskt intresse och är en van användare av MS Office
* Har arbetat i en liknande roll tidigare, där du har haft telefon och mail som främsta arbetsredskap
* Har tidigare erfarenhet av arbete i SAP, med fördel SAP CRM


Som person är du:


* Positiv och du tar gärna egna initiativ
* Strukturerad och noggrann
* Serviceinriktad och du vill alltid lösa varje kunds ärende på bästa möjliga sätt


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Solna, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2020
  • Ansök senast: 29 juni 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023