Orderhanterare och teknisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

SafeTeam i Sverige AB tillhör marknadsledarna inom teknisk säkerhet. Företaget är familjeägt och startade sin verksamhet 1968. Vi är 130 medarbetare i Stockholm, Göteborg och Malmö som hjälper våra kunder med tekniska säkerhetslösningar och därtill hörande installations- och servicetjänster. Vår kompetens sträcker sig från lås- och larmsystem till kameraövervakning, brandskydd, passagekontroll och dörrautomatik. Till vår Rikskundsavdelning söker vi dig som har någon form av erfarenhet av lås, larm, dörrautomatik och passersystem. Dina arbetsuppgifter kommer bestå i att ta emot jobb från kunder runt om i landet och fördela dem till rätt avdelning eller SafeTeam-partner. Du måste ha god datorvana, gilla att prata i telefon med kunder och partner samt ha ett gott ordningssinne. Någon form av erfarenhet och produktkännedom från tidigare arbete inom säkerhetsbranschen är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Placering Stockholm, Johanneshov

Sammanfattning

Liknande jobb


2 mars 2010

Habiliteringspersonal - sommarvikariat

15 februari 2010

Enhetschef

12 februari 2010

Enhetschef med personalansvar

9 februari 2010