Orderhanterare till familjärt bolag i Täby

Orderhanterare till familjärt bolag i Täby

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att ge god service samtidigt som du har ett tekniskt intresse?
Sök tjänsten idag!
Urval sker löpande


Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderhanterare kommer du stötta ett team tekniker med orderhantering och tekniska frågor gällande maskiner och lufttryckkompressorer.
Du kommer lägg ordar i deras CRM-system samt ta emot order från kunder. Här är du med i hela processen och ser till att allt blir levererat och att fakturorna blir betalda.
Din vardag kommer bestå av att hjälpa kunder via mejl och telefon samt att stötta teknikerna med tekniska frågor kring maskinerna. Du kommer även hålla koll på reservdelarna och att lagret är påfyllt.

En hel del kundkontakt förekommer i arbetet och vi ser gärna att du är strukturerad och har en känsla för service.


Om företaget
Företaget startade sin verksamhet 1989. De servar, säljer och installerar tryckluftskompressorer. Våra kunder finns i framförallt Stockholm och Mälardalen och bolaget drivs idag som ett enmansbolag men tillhör en mindre koncern. Med en bred produktportfölj och mångårig erfarenhet kan företaget erbjuda lösningar för alla tänkbara applikationer, helt enkelt specialist på tryckluft.

Din profil
För att lyckas i rollen vill vi att du har:

• Erfarenhet av service antingen via kundsupport, ordermottagning eller likande
• Talar och skriver obehindrad svenska och engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Tekniskt intresse


Som person är du noggrann och driven. Du har en förmåga att kommunicera med människor i din omgivning samt har lätt att samarbete och driva egna projekt framåt.

Välkommen att ansöka om du känner att du passar in på ovan.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.


Villkor
Placering: Täby
Start: Omgående
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2021
  • Ansök senast: 15 mars 2021

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Supply Chain Planner

Supply Chain Planner

25 april 2024

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

23 april 2024

23 april 2024