Orderhanterare/Lageransvarig

Orderhanterare/Lageransvarig

Arbetsbeskrivning

VI SÖKER NU EN ORDERHANTERARE/LAGERANSVARIG TILL VÅRT HUVUDKONTOR I MÖLNDAL
Tack vare vår fortsatta tillväxt utökar vi nu vår härliga personalstyrka med ytterligare en roll och söker nu vår nästa kollega. Rollen som orderhanterare och lageransvarig är en bred roll med vissa huvudsakliga arbetsområden men där man får vara beredd på att arbeta brett i en vardag där den ena dagen inte är den andra lik. För att passa in i vårt härliga team är du prestigelös och har ett utpräglat engagemang och en vilja till att verkligen bli en del av vår fina sammanhållning. 

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu dig som tidigare har erfarenhet av orderadministration, kundservice och viss lagervana. Du har sannolikt arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och trivs med att serva, hjälpa och möta kunders behov. 
I din roll kommer du ha såväl interna som externa beröringspunkter där mail och telefon blir dina primära arbetsredskap. I inledningen av din anställning får du en introduktion och utbildning inom såväl verksamheten, rollen, system och företagets produkter. 
Du kommer arbeta i vårt CRM samt ordersystem och engelska är vanligt förekommande.
I rollen ingår huvudsakligen nedan arbetsuppgifter,
Orderhantering
Packa order
Inköp
In och utleveranser
Registrering av inleveranser samt lagerföring i olika system
Allmän kundservice och administration
Säljsupport

KVALIFIKATIONER
För att komma in rätt i rollen ser vi att du har nedan erfarenhet med dig,
Administrativ vana
Goda datakunskaper 
Vana av CRM system eller motsvarande
Behärskar svenska och engelska muntligt och skriftligt

PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi lägger stor vikt vid den personliga lämpligheten och ser vissa egenskaper som avgörande för att du ska lyckas och trivas i rollen. Din positiva, prestigelösa och lösningsfokuserade inställning är A och O. Att du dessutom håller en hög servicegrad, är initiativtagande och håller en hög affärsmässighet är minst lika viktigt. Du trivs med att arbeta i en variationsrik vardag samt är en utpräglad lagspelare där du tillsammans med dina kollegor skapar en hög kundnöjdhet. 


OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning där du arbetar på vårt huvudkontor i Mölndal. Den är på heltid och arbetstiderna är förlagda mellan 8-17 måndag till fredag.
Tjänsten innebär fast månadslön med vissa bonusmöjligheter. Vi har även kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag. Förutom trygga villkor och fina förmåner erbjuder vi en fantastisk arbetsmiljö i våra superhärliga, luftiga och moderna lokaler belägna i Mölndal. Tjänsten som orderhanterare/lageransvarig är en direktrekrytering där du blir anställd av oss på AD MediCal. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden AB och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni och Linda Peterson. 

Vill du läsa mer om vårt företag besök gärna vår hemsida på www.ad-medical.se

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Urval sker löpande så sök redan idag!


VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AD MediCal
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2022
  • Ansök senast: 24 augusti 2022

Liknande jobb


Administratör med IT-intresse

Administratör med IT-intresse

27 september 2022

27 september 2022