Orderläggare

Orderläggare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du engagerad, driven och noggrann? Trivs du i en roll där du får ha kontakt med mycket olika människor via telefon och mail? Då kan det vara dig vi söker. 


Vi söker nu en orderläggare till vår kund i Linköping. 


Som orderläggare kommer du ansvara för orderläggning och hantering av inköpsanmodor och bibeställningar. Du kommer ge support till verksamheten vid frågor kring beställningar och godsmottagning och arbeta i olika system. 


Du kommer bland annat arbeta med: 
Handläggning av beställningar för olika produkter i Unit4 Business World. 
Handläggning av inkommande kundtjänstärenden. 
Handläggning av inkommande inköpsfakturor och felaktiga varumottag. 
Handläggning av interna beställningar, så som catering eller liknande. 

 Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
 Du ansvarar för och säkerställer att du genomför ditt arbete i rätt tid och med rätt kvalitet. 

Arbetstider
Heltid. 
Start: Omgående.. 

Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som är kommunikativ och trivs i en roll där du får ha kontakt med mycket olika människor. 


Du har: 
Slutförd gymnasieutbildning med godkända betyg.
Goda kunskaper i affärssystem / beställningssystem och en god vana vid att arbeta i dessa. 
Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. 

Det är mycket meriterande om du har en eftergymnasial utbildning eller motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-10-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Kontakta Andrea Trägårdh på Randstad, andrea.tragardh@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2020
  • Ansök senast: 29 oktober 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023