Orderläggare sökes för ett längre uppdrag i Linköping

Orderläggare sökes för ett längre uppdrag i Linköping

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet som orderläggare? Tycker du nedan annons känns intressant? Sök redan idag.

Om uppdraget

Vi söker just nu för vår kunds räkning en orderläggare. Dina ansvarsområden kommer bland annat att vara att hantera inköpsanmodor, beställningssystem samt hantera frågor kring beställningar och godsmottagning. Uppdraget är på heltid och har start 1 april 2022 fram till och med 31 augusti 2023. Placering i Linköping.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter för denna tjänst kommer bland annat att innebära handläggning av beställningar på förbrukningsmaterial, handläggning av beställningar på medicinteknisk utrustning samt handläggning av inkommande kundtjänstärenden. Utöver detta kommer du hantera handläggning av inkommande inköpsfakturor och felaktiga varumottag, inkommande avrop för leasingbilar och förmånsbilar samt interna beställningar (catering/gåvor). Arbete sker i ekonomisystem Unit4 Business World samt ärendehanteringssystemet Marval. Som person är du strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du är kommunikativ och har ett gott samarbete med andra.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning
- KY-utbildning eller motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet
- Van att jobba i ett affärssystem / beställningssystem, gärna från Unit4
- Hanterar svenska obehindrat både i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2022-02-28.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Gräns Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023