OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till en av våra kunder i Malmö söker vi en medarbetare till orderteamet. Du kommer att arbeta med orderprocessen vilket innebär att administrera beställningar via telefon, mejl och via företagets ordersystem. Du följer upp leveranstider, kommunicerarar med kunder och kollegor samt är behjälplig vid reklamationer.
Du kommer även att vara delaktig i företagets redovisningsteam och då främst genom att hantera leverantörsreskontra och enklare ekonomiuppgifter.
Din bakgrund
Du har god datorvana och har några års erfarenhet av kundintensivt arbete inom ordermottagning/kundtjänst samt leverantörsreskontra. Meriterande är om du har arbetat i affärssystemet Navision.
Personliga egenskaper
Som person är du utåtriktad, serviceinriktad och sifferorienterad.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Malmö
Tillträdesdag
Mars
Information
Vi arbetar med löpande urval så tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag.
Välkommen med dig ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mimmi Nilsson
0722-54 11 63
Mimmi Nilsson
Amy Frick
0722-54 17 68
Charlotta Stjärnfäldt
Susanne Moe
072-25 411 54
Anette Johansson
0722541166
Yvonne Jonsson
0722-541165
Mimmi Nilsson
0722-541163
Yvonne Jonsson
Carina Costa-Correa