Ordermottagare

Ordermottagare

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet från att arbeta som ordermottagare eller betong och trivs med ett arbete där du får använda din goda sociala kompetens? Vi söker nu en ordermottagare till vårt kontor i Helsingborg.

Om tjänsten

Vill du vara en del av en kundorienterad grupp som ger snabb service och överträffar kundens förväntningar? Våra kunder beställer betong som vi producerar och levererar. Som ordermottagare tar du emot beställningarna och arbetar för att bygga goda kundrelationer. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot order, planera och samordna transporter, administration och andra förekommande kundserviceuppgifter. Du kommer att ha tät kontakt med flera olika personer både internt och externt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer därmed innebära:

- Ordermottagning, effektuera order/beställning av produkter och tjänster
- Planera och samordna transportkapacitet och beställa rätt antal bilar
- Kundkontakt/kundstöd
- Lämna prisuppgifter gällande uppdrag och leveranser till kund enligt avtal
- Handlägga leverantörsfakturor, reklamationer samt kontrollera/bevaka kreditvärdighet
- Utför nödvändiga inköp/inhyrningar för den dagliga driften

Tjänsten är på heltid med arbetstider mån- fre kl 7-16 och placering är i Helsingborg.

Vem är du?

Vi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du driven, positiv och utåtriktad med förmågan att arbeta såväl självständigt som i samarbete med andra. Vidare behöver du vara trygg i dig själv och ha stort kundfokus. För att trivas i denna roll ser vi också att du är initiativrik, har lätt att kommunicera och har god struktur i ditt dagliga arbete. Du bör också vara stresstålig då arbetsbelastningen kan variera under vissa perioder.

Betongkurs Klass II är starkt meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansökan

Sista dag för ansökan är den 2021-04-18, men rekrytering sker löpande under perioden så välkommen med din ansökan idag.

Kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta arbetschef Christopher Andersson på tel. 073-3339320.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gederberg, Personal
031-998104, 0725-333111
Magnus Kamph, Platschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
John Åke Kristofersson, arbetschef
0733-84 89 61
Ann-Christine Nilsson, Personalsamordnare
0733-84 86 88
Gunnilla Ivarsson, platschef
0418-45 08 01, 0733-84 72 01
Håkan Dahlberg
010-4568910, 0733-847589
Hubert Malmström, arbetschef
0725 33 38 22
Magnus Kamph, arbetschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
Fredrik Hedlund, Arbetschef
072-533 36 38
Kenneth Brånlid, Platschef
0733847279

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swerock AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2021
  • Ansök senast: 18 april 2021

Besöksadress

Box 1281
None

Postadress

Box 1281
Ängelholm, 26224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023