Ordermottagare

Ordermottagare

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya servicestjärna som trivs med omväxlande arbetsuppgifter, att arbeta tillsammans med andra och har nära till skratt? Då tycker vi du ska läsa vidare!

Om tjänsten
Vi blickar framåt och utökar med ytterligare en medarbetare på vårt lokalkontor i Kållered. Som ordermottagare kommer du ha varierande arbetsuppgifter där god service hela tiden står i fokus. Tjänsten är organiserad under segmentet Råvaruförsörjning men i ditt dagliga arbete kommer du arbeta och även stötta vårt segment Transport- & Maskin. Du är en administrativ resurs där dina arbetsuppgifter bland annat innebär samtal med kunder och åkare, orderhantering och fakturering, upprätta gemensamma processer/arbetssätt över segmentgränserna samt transport- och logistikplanering.

Kompetenser och personliga egenskaper
Vi söker dig som är nöjd med livet, har en positiv inställning och drivs av att arbeta med service och tillsammans med andra. Du är affärsmässig, snabbfotad och flexibel och gillar att dina arbetsdagar inte ser likadana ut. Strukturera och organisera faller dig naturligt och är en av dina styrkor. Du trivs med att arbeta självständigt men är samtidigt en naturlig lagspelare som gillar att arbeta utifrån gemensamma mål.

Kravprofil
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning. Har du därtill erfarenhet inom ordermottagning, transportledning eller liknande roll inom bygg- och/eller anläggningsbranschen ser vi det meriterande, men det är inget krav. För tjänsten krävs att du har goda kunskaper i svenska skriftligt och muntligt, mycket god IT-vana samt innehar B-körkort.

Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Vid eventuella frågor, kontakta Arbetschef Catherine Sollerman, 0725-33 57 29

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gederberg, Personal
031-998104, 0725-333111
Magnus Kamph, Platschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
John Åke Kristofersson, arbetschef
0733-84 89 61
Ann-Christine Nilsson, Personalsamordnare
0733-84 86 88
Gunnilla Ivarsson, platschef
0418-45 08 01, 0733-84 72 01
Håkan Dahlberg
010-4568910, 0733-847589
Hubert Malmström, arbetschef
0725 33 38 22
Magnus Kamph, arbetschef
0418-45 08 04, 0733-84 72 03
Fredrik Hedlund, Arbetschef
072-533 36 38
Kenneth Brånlid, Platschef
0733847279

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swerock AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 23 maj 2022

Besöksadress

Box 1281
None

Postadress

Box 1281
Ängelholm, 26224

Liknande jobb


17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024

12 mars 2024