Ordermottagare till Atria sökes!

Ordermottagare till Atria sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en lyhörd person med starkt kundfokus? Då bör du se hit! Vi söker en ordermottagare till Atria i Sköllersta med start omgående. Här får du möjlighet att arbeta i en verksamhet som växer vilket betyder att det finns goda möjligheter för dig att utvecklas i din arbetsroll. Skicka in din ansökan idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Till vår kund Atria söker vi nu en ordermottagare. Atria's vision är att "Med passion och starka varumärken skapa inspirerande mat för varje tillfälle. Det uppnår vi bara om vi anställer de kunnigaste och mest engagerade medarbetarna och ser till att de trivs så bra som möjligt hos oss". Atria har sju fabriker som är utspridda från Malmö i söder till Sköllersta utanför Örebro i norr. Hos Atria produceras inspirerande mat under varumärken som Lönneberga, Sibylla, Lithells, Lagerbergs kyckling, Arboga och Ridderheims. På Atria i Sköllersta arbetar det cirka 300 personer och det händer mycket spännande saker inom verksamheten. Vill du vara med på Atria's resa framåt? Skicka in en ansökan redan idag, urval sker löpande.

Du kommer att arbeta som ordermottagare och du kommer tillhöra teamet orderplanering. Rollen som ordermottagare är varierande och utvecklande. Du kommer främst ansvara för logistiken kring hela orderprocessen, såsom att hantera kundförfrågningar, ärendesamtal kopplade till order, transportplanering samt övriga ärenden både externt och internt. Du ansvarar för att hålla en hög servicegrad till kundernas order och se till att fylla dem på ett smidigt och effektivt sätt.

Uppdraget kommer att pågå under 6 månader men det finns chans till förlängning. Du kommer att arbeta som konsult via Academic Work och vi erbjuder stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som ordermottagare är dina arbetsuppgifter varierande. Exempel på arbetsuppgifter:


* Ta emot order från företagskunder via telefon och mejl
* Hantera kundärenden
* Lägga in order i affärssystem
* Ha dialog med interna och externa parter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har god datorvana
- Kan kommunicera flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- Innehar B-körkort då kollektivtrafiken inte alltid fungerar

Meriterande om du:


* Har arbetat i en liknande arbetsroll


Som person är du:


* Strukturerad
* Flexibel
* Serviceinriktad
* Kommunikativ


Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vi letar efter dig som är positiv, social och nyfiken med en vilja och ett driv att alltid göra ditt bästa.

#

Övrig information:


* Start: omgående
* Omfattning: heltid, mån - fre
* Arbetstid: kontorstider
* Placering: Sköllersta, 2 mil utanför Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 17 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023