Ordermottagare till Dräger

Ordermottagare till Dräger

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat i en administrativ roll tidigare och trivs med varierade uppgifter? Tycker du om att ta mycket eget ansvar och driva ditt arbete framåt? Om du dessutom är tillgänglig för start omgående kan du vara den vi söker för rollen som ordermottagare till Dräger.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en ordermottagare till Dräger. Dräger är ett internationellt företag inom medicin- och säkerhetsteknik. I dagsläget arbetar 3 kollegor på kontoret i Kista.

Detta är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos Dräger. Uppdraget är på heltid med start omgående och kommer att pågå 6 månader framåt.

ARBETSUPPGIFTER
Som ordermottagare kommer du främst att hantera orderläggning av Drägers produkter. Ordrarna kommer huvudsakligen in via mail där du sedan registrerar dessa vidare i systemet SAP. Några gånger under dagen kan det även ringa in en kund med frågor eller att du behöver kontakta en kund gällande ett specifikt ärende.
Utöver den administrativa ordermottagningen kommer du även tillsammans med dina kollegor att hantera inkommande och utgående gods till/från kontoret.

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter


* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift


Det är meriterande om du


* Har tidigare erfarenhet från en roll inom kundservice
* Har goda kunskaper i SAP


I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du serviceinriktad och noggrann, du säkerställer alltid att ditt arbete håller en god kvalitet. Vidare är du bra på att ta egna initiativ och att vara proaktiv.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 39 h/vecka
* Placering: Kista, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Drägers önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


IT-administratör till Saab

IT-administratör till Saab

10 maj 2024

Administratör

Administratör

10 maj 2024

10 maj 2024